Platan Prima mini to uproszczona wersja centrali Prima z polem komutacyjnym IP, ale bez funkcjonalności VoIP. Odpowiada potrzebom rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do dziesięciu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie najważniejsza jest stabilna komunikacja dobrej jakości i atrakcyjna cena, a mniej istotne są usługi dodatkowe.
Konfiguracja
Konfiguracja bazowa
- 2 analogowe linie miejskie
- 6 analogowych linii wewnętrznych
Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o:
- 2 lub 4 analogowe linie wewnętrzne
Ważniejsze cechy
- Uwaga: nie ma możliwości rozbudowy centrali Prima mini do pełnej wersji centrali Prima.
- Plug & Talk czyli podłącz i rozmawiaj - centralka gotowa do użycia po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymi
- Prima mini Web Konfigurator - zarządzanie centralką przez przeglądarkę internetową
- Zobacz Kto Dzwoni - prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI
- DISA - wybierz numer wewnętrzny w czasie zapowiedzi
- 8 zapowiedzi głosowych dla funkcji DISA
- 4 polifoniczne melodie dla połączeń oczekujących
- Rejestracja połączeń z buforem w centrali
- Współpraca z komputerem poprzez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera)
- Możliwość nagrywania rozmów przez adapter PCR
- Możliwość aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update)
- Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie
|
|
Integracja tradycyjnej telekomunikacji z telefonią internetową Centrala IP Prima to pierwsza tej klasy centralka z polem komutacyjnym IP. Idealna dla rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do kilkunastu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych.
Konfiguracja
Konfiguracja bazowa
- 3 porty miejskie VoIP (IP GW)
- 2 analogowe linie miejskie
- 6 analogowych linii wewnętrznych
- 2 porty wewnętrzne VoIP (IP EXT)
Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o:
- 1 łacze miejskie ISDN (2B+D) lub 1 analogową linię miejską
- 2 lub 4 analogowe linie wewnętrzne
- 4 porty wewnętrzne VoIP
- zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie SD
Ważniejsze cechy
- 3 porty miejskie (obsługa do 3 operatorów VoIP)
- 2 porty wewnętrzne (możliwość rozbudowy do 6 portów wewnętrznych VoIP)
- protokół VoIP: SIP
- kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, GSM
- VEK (R) - Voipowy Eliminator Kosztów:
- dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek, kart i telefonów IP
- unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP. Centralka automatycznie rozpoznaje wskazane numery komórkowe i przekierowuje je do sieci VoIP
- funkcja LCR - wyboru najtańszej drogi połączeniowej
- Plug & Talk czyli podłącz i rozmawiaj - centralka gotowa do użycia po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymi
- Prima Web Konfigurator - zarządzanie centralką przez przeglądarkę internetową
- Zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie SD dla wszystkich abonentów lub uproszczone nagrywanie na poszczególnych stanowiskach przy pomocy rejestratora Telerec i programu Platan CTI
- Zobacz Kto Dzwoni - prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI
- Współpraca z komputerem poprzez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera)
- Zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa
- Rejestracja połączeń z buforem w centrali
- Możliwość aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update)
- Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie
|
Micra IP PBX jest uzupełnieniem rodziny doskonale przyjętych przez rynek central Sigma i Optima. Rozwiązania zarezerwowane do tej pory dla dużych firm, dzięki tej centrali stają się dostępne dla mniejszych przedsiębiorstw.
Centrala Micra IP PBX adresowana jest do małych biur i firm liczących od kilku do ponad dwudziestu pracowników. Można w niej łatwo dobrać i zmieniać później potrzebną ilość linii miejskich, wewnętrznych, cyfrowych systemowych oraz ISDN (2B+D) i VoIP. Do dyspozycji użytkowników jest Inteligentna Dystrybucja Ruchu, program Platan CTI, Infolinie i Poczta Głosowa. Można zastosować wiele modeli telefonów, w tym cyfrowe aparaty systemowe, aparaty systemu telefonii bezprzewodowej IP DECT oraz aparaty IP i softphone'y do połączeń VoIP'owych.
<script async src="//narzedzia.salesmedia.pl/js/saleslink/sm_sk_tr.m.js?aff=14213&sub=itlan główna&of=434" id="sm_sk_tr"></script>
Konfiguracja
Wyposażenie miejskie:
- do 12 linii analogowych
- do 8 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 30 portów VoIP
- do 6 obsługiwanych kart SIM
Wyposażenie wewnętrzne:
- do 24 linii analogowych
- do 8 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 24 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)
- do 128 portów VoIP
*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny
Integracja z sieciami IP
- karta Platan VoIP (opcja) - do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich):
- protokoły VoIP: SIP, IAX2
- kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
- logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
- 2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
- wbudowany router
- współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
- otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
- zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub z wykorzystaniem protokołu TCP/IP (przez kartę LAN centrali lub przez port RS komputera podłączonego do centrali i do sieci LAN),
- współpraca z aparatami systemu IP DECT
- możliwość zabudowy w szafie 19" (wersja RACK 2U) - łatwa wymiana obudowy
Centrala Micra w obudowie RACK
Call center
- INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa), do 4,5h nagrań w standardzie!
- precyzyjny wybór adresata:
- równomierna dystrybucja ruchu - UCD,
- połączenia wg specjalizacji,
- połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD
- przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty.
- pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
- zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa
- współpraca z rejestratorami rozmów, obsługa numeru 112
System redukcji kosztów
- rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 254 użytkowników centrali - abonentów fizycznych i wirtualnych)
- optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
- zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
- kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
- karty GSM obsługujące do 6 kart SIM dowolnych operatorów
- dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacji głosowej.
|
|
|
|
|