Centrale Telefoniczne
Centrala Prima mini

Platan Prima mini to uproszczona wersja centrali Prima z polem komutacyjnym IP, ale bez funkcjonalności VoIP. Odpowiada potrzebom rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do dziesięciu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie najważniejsza jest stabilna komunikacja dobrej jakości i atrakcyjna cena, a mniej istotne są usługi dodatkowe.

 

 

Konfiguracja

Konfiguracja bazowa

  • 2 analogowe linie miejskie
  • 6 analogowych linii wewnętrznych

Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o:

  • 2 lub 4 analogowe linie wewnętrzne

 

 

Ważniejsze cechy

  • Uwaga: nie ma możliwości rozbudowy centrali Prima mini do pełnej wersji centrali Prima. 
  • Plug & Talk czyli podłącz i rozmawiaj - centralka gotowa do użycia po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymi
  • Prima mini Web Konfigurator - zarządzanie centralką przez przeglądarkę internetową
  • Zobacz Kto Dzwoni - prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI
  • DISA - wybierz numer wewnętrzny w czasie zapowiedzi
  • 8 zapowiedzi głosowych dla funkcji DISA
  • 4 polifoniczne melodie dla połączeń oczekujących
  • Rejestracja połączeń z buforem w centrali
  • Współpraca z komputerem poprzez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera)
  • Możliwość nagrywania rozmów przez adapter PCR
  • Możliwość aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update)
  • Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie
 
Centrala Prima


Integracja tradycyjnej telekomunikacji z telefonią internetową
Centrala IP Prima to pierwsza tej klasy centralka z polem komutacyjnym IP. Idealna dla rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do kilkunastu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Konfiguracja

Konfiguracja bazowa

  • 3 porty miejskie VoIP (IP GW)
  • 2 analogowe linie miejskie
  • 6 analogowych linii wewnętrznych
  • 2 porty wewnętrzne VoIP (IP EXT)

Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o:

  • 1 łacze miejskie ISDN (2B+D) lub 1 analogową linię miejską
  • 2 lub 4 analogowe linie wewnętrzne
  • 4 porty wewnętrzne VoIP
  • zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie SD

 

Ważniejsze cechy

 

  • 3 porty miejskie (obsługa do 3 operatorów VoIP)
  • 2 porty wewnętrzne (możliwość rozbudowy do 6 portów wewnętrznych VoIP)
  • protokół VoIP: SIP
  • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, GSM
  • VEK (R) - Voipowy Eliminator Kosztów:
    • dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek, kart i telefonów IP
    • unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP. Centralka automatycznie rozpoznaje wskazane numery komórkowe i przekierowuje je do sieci VoIP
    • funkcja LCR - wyboru najtańszej drogi połączeniowej
  • Plug & Talk czyli podłącz i rozmawiaj - centralka gotowa do użycia po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymi
  • Prima Web Konfigurator - zarządzanie centralką przez przeglądarkę internetową
  • Zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie SD dla wszystkich abonentów lub uproszczone nagrywanie na poszczególnych stanowiskach przy pomocy rejestratora Telerec i programu Platan CTI
  • Zobacz Kto Dzwoni - prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI
  • Współpraca z komputerem poprzez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera)
  • Zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa
  • Rejestracja połączeń z buforem w centrali
  • Możliwość aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update)
  • Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie
 
Centrala Micra

Micra IP PBX jest uzupełnieniem rodziny doskonale przyjętych przez rynek central Sigma i Optima. Rozwiązania zarezerwowane do tej pory dla dużych firm, dzięki tej centrali stają się dostępne dla mniejszych przedsiębiorstw.

Centrala Micra IP PBX adresowana jest do małych biur i firm liczących od kilku do ponad dwudziestu pracowników. Można w niej łatwo dobrać i zmieniać później potrzebną ilość linii miejskich, wewnętrznych, cyfrowych systemowych oraz ISDN (2B+D) i VoIP. Do dyspozycji użytkowników jest Inteligentna Dystrybucja Ruchu, program Platan CTI, Infolinie i Poczta Głosowa. Można zastosować wiele modeli telefonów, w tym cyfrowe aparaty systemowe, aparaty systemu telefonii bezprzewodowej IP DECT oraz aparaty IP i softphone'y do połączeń VoIP'owych.

<script async src="//narzedzia.salesmedia.pl/js/saleslink/sm_sk_tr.m.js?aff=14213&sub=itlan główna&of=434" id="sm_sk_tr"></script>

 

Konfiguracja

Wyposażenie miejskie:

  • do 12 linii analogowych
  • do 8 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 30 portów VoIP
  • do 6 obsługiwanych kart SIM

Wyposażenie wewnętrzne:

  • do 24 linii analogowych
  • do 8 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 24 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)
  • do 128 portów VoIP


*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny

 

Integracja z sieciami IP

  • karta Platan VoIP (opcja) - do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich):
    • protokoły VoIP: SIP, IAX2
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
    • logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
    • 2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
    • wbudowany router
  • współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
  • otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
  • zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub z wykorzystaniem protokołu TCP/IP (przez kartę LAN centrali lub przez port RS komputera podłączonego do centrali i do sieci LAN),
  • współpraca z aparatami systemu IP DECT
  • możliwość zabudowy w szafie 19" (wersja RACK 2U) - łatwa wymiana obudowy

Platan Micra - wersja rack 19"
Centrala Micra w obudowie RACK

 

Call center

  • INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa), do 4,5h nagrań w standardzie!
  • precyzyjny wybór adresata:
    • równomierna dystrybucja ruchu - UCD,
    • połączenia wg specjalizacji,
    • połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD
    • przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty.
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
  • zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa
  • współpraca z rejestratorami rozmów, obsługa numeru 112

System redukcji kosztów

  • rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 254 użytkowników centrali - abonentów fizycznych i wirtualnych)
  • optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
  • zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
  • kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
  • karty GSM obsługujące do 6 kart SIM dowolnych operatorów
  • dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacji głosowej.
 
Centrala Libra
Więcej…